søndag den 16. november 2008

Regnvejr

Dette er hvad jeg ser, når jeg kigger ud af vinduerne idag. Brunt og kedeligt.
Jeg har det med stof ligesom med garn. Køber en masse, som ligger og venter på den rette anledning. Nogle gange i flere måneder. Igår eftermiddags kom syånden forbi. Jeg fik syet en lang Tshirt, som jeg købte mønster og stof til på messen i Frederecia. Der er andre i blogland, der faldt for det samme.

Min kom til at se sådan ud.
Fik klippet en Tshirt mere, samt syet et par bukser næsten færdig. Så sådan som vejret er idag, bliver det nok også syning der står på programmet i eftermiddag. Dvs. når fryseren er afrimet.




1 kommentar:

Tine sagde ...

Det stof, købte jeg også i Fredericia :-)
Har dog ikke endnu fået syet af det.

Men det skal nok komme, det stof er for smukt til bare at ligge.