fredag den 17. oktober 2008

Hu-hej hvor det går

Nu går det bare derudaf med færdiggørelsen af forskellige ting.
Først blev den hulmønstrede cardigan færdig.

Derefter blev det Rafaels tur. Jeg synes den er blevet god, men minder mest om en fluffy Baby doll natkjole. I magasinet er der broderet blomster på forstykket, det gør den noget mere livlig. Jeg har ikke rigtig bestemt mig endnu, om der skal noget dekoration på.

Lidt småtterier er det også blevet til. Zig zag hue fra Interweaves efterårsnummer.

(et hvidkålshoved er god til mange ting)

Endnu en restebluse er det også blevet til.

Midt i det hel kom posten forbi med en pakke herfra.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Sikke mange dejlige ting du har fået lavet. Hvor er det ærgeligt at man ikke kan klikke dine billeder større.
Merete

Strikkende Mormor sagde ...

Tak for kommentaren.
Det med billederne ved jeg ikke om man kan. Ved du det?
Jeg er nybegynder på bloggen, så der er mange ting jeg ikke rigtig har fået sat mig ind i endnu.